دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

آخرین وضعیت مجروحان حمله تروریستی کرمان | ۱۴ نفر بستری و نیمی از آن‌ها کودکان کمتر از ۱۵ سال هستند (۲ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۷۶۸۵
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
آخرین وضعیت مجروحان حمله تروریستی کرمان | ۱۴ نفر بستری و نیمی از آن‌ها کودکان کمتر از ۱۵ سال هستند (۲ بهمن ۱۴۰۲)
رئیس اورژانس کرمان گفت: مجموع تعداد مصدومان بستری انفجار تروریستی کرمان در بیمارستان به ۱۴ نفر رسیده که ۷ نفر آن‌ها کودکان کمتر از ۱۵ سال هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمحمد صابری با اشاره به تعداد مصدومان باقی‌مانده و بستری حادثه تروریستی کرمان در بخش‌های ویژه و عادی بیمارستان‌ها تا ساعت ۶ صبح دوم بهمن‌ماه، گفت: مجموع تعداد مصدومان بستری این حادثه در بیمارستان‌ها به ۱۴ نفر رسیده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان با اشاره به اینکه این مصدومان در بیمارستان‌ها تحت درمان قرار دارند، عنوان کرد: از میان ۱۴ مصدوم فعلی این انفجار، ۵ نفر زن، ۲ نفر مرد و ۷ کودک کمتر از ۱۵ سال هستند که در بیمارستان روند درمان خود را طی می‌کنند.

صابری با اعلام اینکه از بین ۱۴ مصدوم این حادثه که هنوز در بیمارستان‌ها بستری هستند، ۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه، ۶ نفر در سایر بخش‌ها و ۲ نفر بستری مجدد در بخش هستند و تحت درمان قرار دارند، گفت: ۳ نفر از مصدومان به دستگاه متصل هستند و ۳ نفر نیز در آی‌سی‌یو تحت نظر قرار دارند.

ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه و ۱۵:۱۷ دقیقه بعد از ظهر ۱۳ دی‌ماه هم‌زمان با چهارمین سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دو انفجار تروریستی در محدوده گلزار شهدای کرمان اتفاق افتاد، دو حادثه تلخ و خونبار که منجر به شهادت و مصدوم شدن تعداد زیادی از زائران مزار حاج قاسم شد.

لازم به ذکر است دو حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان در مجموع ۲۸۴ مجروح برجای گذاشت که ۱۹۵ نفر از آنان در ۱۲ بیمارستان دولتی، خصوصی و نظامی کرمان بستری شدند.

منبع: فرارو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->